Regulamin sklepu obowiązuje zarówno sklep jak i jego klientów w wersji aktualnej w momencie zawarcia umowy kupna.
Sklep internetowy działający pod adresem www.primega.pl prowadzony jest przez firmę
PRIMEGA Artur Potwardowski o numerze NIP: 5321771459, z siedzibą przy ul. Wawerskiej 3A, 05-400 Otwock
I Założenia ogólne
- Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów przez sklep internetowy primega.pl
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu Sklepu.
- Złożenie zamówienia na produkty promocyjne jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu Promocji.
- Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży, przez sklep internetowy, jest moment odbioru przesyłki przez klienta.
- Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
II Prezentacja produktów
- Primega.pl dokłada wszelkich starań, aby publikowane dane były wolne od uchybień lub błędów.
- W przypadku niezgodności towaru z opisem lub fotografią oraz gdy produkt jest uszkodzony klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym obsługę primega.pl.
- Wszystkie ceny podane w ofercie zawierają podatek VAT.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Produkty przedstawione na zdjęciach w rzeczywistości mogą się nieznacznie różnić od stanu faktycznego.
- Wszystkie znaki towarowe i nazwy zostały wykorzystane wyłącznie w celach prezentacji produktów i są własnością producentów.
III Rejestracja klientów
- Złożenie zmówienia możliwe jest po zarejestrowaniu użytkownika. Rejestracja jest bezpłatna i odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie sklepu.
- Rejestracji mogą dokonać osoby fizyczne (powyżej 13 roku życia lub posiadające zgodę rodziców) i podmioty gospodarcze.
- Podczas rejestracji należy podać poprawne i prawdziwe dane, w przeciwnym wypadku zamówienie może być nie zrealizowane.
- Dane osobowe naszych klientów zbierane są wyłącznie na potrzeby sklepu i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych osobowych.
IV Procedura składania zamówień
- Zamówienia przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną poprzez stronę www.primega.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Zamówienia realizowane są w dni robocze w godzinach 9:00-18:00.
- Po złożeniu zamówienia klient, na podany przez siebie adres e-mail, otrzymuje wiadomość zwrotną z informacją o przyjęciu zamówienia oraz jego numerem i prośbą o jego potwierdzenie.
- Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy handlowej z primega.pl
- Primega.pl zastrzega sobie prawo do nierealizowania niepotwierdzonych zamówień.
- Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu lub wycofać je w całości do momentu wystawienia paragonu fiskalnego. Aby dokonać zmian należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu.
V Realizacja zamówienia
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
- Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.
- Primega.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na błędnych informacjach o cenach lub stanie towaru, jak i również w sytuacjach wzbudzających wątpliwość autentyczności danych podanych przez klienta w trakcie procesu rejestracji i zamawiania.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić klienta.
- Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane,
- Składając zamówienie klient zgadza się na wykorzystanie i przetwarzanie jego danych osobowych prze firmę DHL w celu doręczenia przesyłki.
VI Zwrot zamówionego towaru
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
- Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełniony dokument zwrotu towaru lub oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dane niezbędne do dokonania przelewu (imię, nazwisko, adres,numer zamówienia oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot).
- Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru oraz usługi transportowej widniejących na dowodzie zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, licząc od daty otrzymania towaru, pod warunkiem spełnienia wymagań wymienionych w punkcie 2. Zwroty pieniędzy dokonywane są wyłącznie na rachunki bankowe.
- Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.
- Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
VII Wymiana zamówionego towaru
- Klientom przysługuje prawo wymiany danego towaru na inny w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
- Koszty przesyłki w obie strony ponosi klient.
- W przypadku wymian realizowanych za granicę koszty przesyłki naliczane są indywidualnie dla każdego przypadku.
- Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
- Wymiana zostanie zrealizowana w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki przez sklep.
VIII Gwarancja i reklamacje zamówionego towaru
- Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
- Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne uszkodzenia (ułamania, przecięcia itp.) ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem.
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT).
- Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).
- Reklamowany towar powinien być czysty i odpowiednio zapakowany do transportu. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
- Po przyjęciu reklamacji towar trafia do rzeczoznawcy danego producenta lub dystrybutora, który rozpatruje reklamację.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa sklep według cennika krajowego na usługi powszechne Poczty Polskiej.
- W przypadku wysyłki reklamowanego produktu za pośrednictwem innego przewoźnika, sklep nie pokrywa kosztów według danego przewoźnika, tylko według cennika krajowego na usługi powszechne Poczty Polskiej.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa klient
IX Płatności
- Klienci dokonujący zakupów w sklepie primega.pl wyrażają zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.
- Standardowo wystawiany jest paragon, który jest dowodem zakupu. Na życzenie klienta wystawiamy również faktury VAT. Należy to zgłosić przy składaniu zamówienia.
- Klient jest zobowiązany w momencie dostawy sprawdzić, czy paragon jest dołączony do przesyłki.
- Klient może wybrać następujące formy płatności:
- przy odbiorze - należność pobiera kurier Inpost / DPD / DHL w imieniu Primega.pl,
- kartą kredytową - należność pobierana za pośrednictwem serwisu PayU,
- przelewem bankowym - należność pobierana za pośrednictwem serwisu PayU,
- bezpośrednim przelewem na numer konta podany na stronach sklepu,
- W przypadku wyboru formy płatności na zasadzie przedpłaty (karta kredytowa, przelew bankowy, wpłata na konto), klient jest zobowiązany uiścić płatność w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.
W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie usunięte bez uprzedniego informowania klienta.
- Istnieje możliwość zmiany formy płatności na prośbę klienta, po konsultacji z pracownikiem sklepu.
X Postanowienia końcowe
- Promocji i rabatów w primega.pl nie można łączyć.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Z 2000 r. Nr 22 poz. 271).