Kategorie

 

 

Wysyłka

PRZEDPŁATA
( na konto, PayU, PayPal )


DHL - 13,00 zł

POBRANIE
( płatność u kuriera )


DHL - 17,00 zł

Zamówienie powyżej
1000,00 PLN
wysyłka gratis!

Infolinia:
22 243 17 00
 
Dział techniczny:
668 02 02 60

Mail:
 
Sklep stacjonarny:
ul. Wawerska 3A
05-400 Otwock
 
Pracujemy w godzinach:
pn-pt - 8.00 - 18.00
sob - 10.00 - 14.00

ggSklep (6086251)

Regulamin

 

Regulamin sklepu obowiązuje zarówno sklep jak i jego klientów w wersji aktualnej w momencie zawarcia umowy kupna.

 

Sklep internetowy działający pod adresem www.primega.pl prowadzony jest przez firmę PRIMEGA Artur Potwardowski o numerze NIP: 5321771459, z siedzibą przy ul. Wawerskiej 3A, 05-400 Otwock

 

I Założenia ogólne

 

1. Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów przez sklep internetowy primega.pl

2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu Sklepu.

3. Złożenie zamówienia na produkty promocyjne jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu Promocji.

4. Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży, przez sklep internetowy, jest moment odbioru przesyłki przez klienta.

5. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.


II Prezentacja produktów

 

1. Primega.pl dokłada wszelkich starań, aby publikowane dane były wolne od uchybień lub błędów.

2. W przypadku niezgodności towaru z opisem lub fotografią oraz gdy produkt jest uszkodzony klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym obsługę primega.pl.

3. Wszystkie ceny podane w ofercie zawierają podatek VAT.

4. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

5. Produkty przedstawione na zdjęciach w rzeczywistości mogą się nieznacznie różnić od stanu faktycznego.

6. Wszystkie znaki towarowe i nazwy zostały wykorzystane wyłącznie w celach prezentacji produktów i są własnością producentów.

 

III Rejestracja klientów

 

1. Złożenie zmówienia możliwe jest po zarejestrowaniu użytkownika. Rejestracja jest bezpłatna i odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie sklepu.

2. Rejestracji mogą dokonać osoby fizyczne (powyżej 13 roku życia lub posiadające zgodę rodziców) i podmioty gospodarcze.

3. Podczas rejestracji należy podać poprawne i prawdziwe dane, w przeciwnym wypadku zamówienie może być nie zrealizowane.

4. Dane osobowe naszych klientów zbierane są wyłącznie na potrzeby sklepu i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych osobowych.

 

IV Procedura składania zamówień

 

1. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną poprzez stronę www.primega.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

2. Zamówienia realizowane są w dni robocze w godzinach 10:00-18:00.

3. Po złożeniu zamówienia klient, na podany przez siebie adres e-mail, otrzymuje wiadomość zwrotną z informacją o przyjęciu zamówienia oraz jego numerem i prośbą o jego potwierdzenie.

4. Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy handlowej z primega.pl

5. Primega.pl zastrzega sobie prawo do nierealizowania niepotwierdzonych zamówień.

6. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu lub wycofać je w całości do momentu wystawienia paragonu fiskalnego. Aby dokonać zmian należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu.

 

V Realizacja zamówienia

 

1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

2. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.

3. Primega.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na błędnych informacjach o cenach lub stanie towaru, jak i również w sytuacjach wzbudzających wątpliwość autentyczności danych podanych przez klienta w trakcie procesu rejestracji i zamawiania.

4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić klienta.

5. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane,

6. Składając zamówienie klient zgadza się na wykorzystanie i przetwarzanie jego danych osobowych prze firmę DHL w celu doręczenia przesyłki.

 

VI Zwrot zamówionego towaru

 

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

2. Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełniony dokument zwrotu towaru lub oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dane niezbędne do dokonania przelewu (imię, nazwisko, adres,numer zamówienia oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot).

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru oraz usługi transportowej widniejących na dowodzie zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, licząc od daty otrzymania towaru, pod warunkiem spełnienia wymagań wymienionych w punkcie 2. Zwroty pieniędzy dokonywane są wyłącznie na rachunki bankowe.

4. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

5. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.

6. Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.

 

VII Wymiana zamówionego towaru

 

1. Klientom przysługuje prawo wymiany danego towaru na inny w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

2. Koszty przesyłki w obie strony ponosi klient.

3. W przypadku wymian realizowanych za granicę koszty przesyłki naliczane są indywidualnie dla każdego przypadku.

4. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani przesyłek wysłanych za pobraniem.

5. Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.

6. Wymiana zostanie zrealizowana w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki przez sklep.

 

VIII Gwarancja i reklamacje zamówionego towaru

 

1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

2. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne uszkodzenia (ułamania, przecięcia itp.) ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem.

3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT).

4. Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).

5. Reklamowany towar powinien być czysty i odpowiednio zapakowany do transportu. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

6. Po przyjęciu reklamacji towar trafia do rzeczoznawcy danego producenta lub dystrybutora, który rozpatruje reklamację.

7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.

8. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa sklep według cennika krajowego na usługi powszechne Poczty Polskiej.

9. W przypadku wysyłki reklamowanego produktu za pośrednictwem innego przewoźnika, sklep nie pokrywa kosztów według danego przewoźnika, tylko według cennika krajowego na usługi powszechne Poczty Polskiej.

10. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa klient.

 

IX Wysyłki

 

1. Koszty wysyłki towaru pokrywa klient.

2. Primega.pl realizuje zamówienia na terenie Polski, Unii Europejskiej oraz większości krajów spoza Unii Europejskiej.

3. Zamówienia do krajów innych niż Polska wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. O sposobie wysyłki decyduje expresstoner.pl. W Polsce wszystkie przesyłki wysyłane są firmą kurierską DHL.

4. Koszty wysyłki zamówień prezentuje poniższa tabela:

 

DPD

Koszt dostawy
przedpłata z pobraniem
12,00
15,00
 

 DHL

 

 13,00

 17,00

   

5. W wyjątkowych okolicznościach koszty transportu mogą ulec zmianie. Klient zostanie o tym poinformowany przed wysyłką zamówienia.

6. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych.

8. Paczki są dostarczane jedynie w dni robocze.

9. Gdy w momencie odbierania przesyłki opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy odmówić przyjęcia towaru i w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody i zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.

 

X Płatności

 

1. Klienci dokonujący zakupów w sklepie primega.pl wyrażają zgodę na wystawienie dokumentu sprzedaży bez podpisu.

2. Standardowo wystawiany jest paragon, który jest dowodem zakupu. Na życzenie klienta wystawiamy również faktury VAT. Należy to zgłosić przy składaniu zamówienia.

3. Klient jest zobowiązany w momencie dostawy sprawdzić, czy paragon jest dołączony do przesyłki.

4. Klient może wybrać następujące formy płatności:

- przy odbiorze - należność pobiera kurier DPD / DHL w imieniu Primega.pl,

- kartą kredytową - należność pobierana za pośrednictwem serwisu PayU lub PayPal,

- przelewem bankowym - należność pobierana za pośrednictwem serwisu PayU lub PayPal,

- bezpośrednim przelewem na numer konta podany na stronach sklepu,

5. W przypadku wyboru formy płatności na zasadzie przedpłaty (karta kredytowa, przelew bankowy, wpłata na konto), klient jest zobowiązany uiścić płatność w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.

W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie usunięte bez uprzedniego informowania klienta.

6. Istnieje możliwość zmiany formy płatności na prośbę klienta, po konsultacji z pracownikiem sklepu.

 

XI Postanowienia końcowe

1. Promocji i rabatów w primega.pl nie można łączyć.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Z 2000 r. Nr 22 poz. 271).